داستان جنگل وسیع در اتحاد GIA از سرور 753 . SJ233

6 Likes

سلام دوستان! باز هم من اومدم با یک ماجراجویی مورچه‌ای جدید! این دفعه، لونه‌م رو بستم و رفتم دنبال یک اتحاد جدید با دوستان تازه. قلبم می‌تپه برای این سفر! :heartbeat:

اردیبهشت، ماه بارون و عشق و حاله، پس چه جایی بهتر از جنگل برای یک مورچه ماجراجو؟ بگو ببینم، تو کجا میری؟

می‌دونم که دلتون با منه، پس دست به دست هم بدیم و یک ماجراجویی جدید رو شروع کنیم!

این رویداد جنگلی برای من خیلی هیجان‌انگیزه، مثل یک سریال فانتزی که هر قسمتش یه چیز جدید نشون میده. افسانه‌های زیادی در مورد کمپ طلایی و قدرت بالای اون هست، ولی من که عاشق چالشم، میگم کمپ سرو بیشتر به دلم می‌شینه. دیونه بازیه دیگه :joy:

بیایید ببینیم این دوره پری جنگل چه ترتیباتی رو برامون چیده. :woman_fairy:

یه پست قبلاً در مورد جنگل و جوایزش نوشتم، البته یه کم قوانین عوض شده، ولی نگران نباشید، همه چیز رو به مرور توی همین پست‌ها به‌روز می‌کنم.

و اما، خبر خوب اینه که تو اتحاد من یه دوست دارم که اونم این رویداد رو پوشش خبری میده. پس شما از دو خبرنگار معتبر اخبار رو دریافت می‌کنید، و اونم به دو زبان مختلف! :joy: فقط یه قول بدید، لایک‌های من بیشتر باشه، ها؟ :joy:

دوست عزیزمون @loidxl هم هست که افتخار می‌کنم این دوره رو کنار هم می جنگیم.

هنوز 16 روز مونده. این اولین باره که من منتظر موندن رو دوست دارم، می‌دونید چرا؟ چون تا اون موقع، ت 10 من آزاد می‌شه و می‌تونم بالاخره ازش استفاده کنم! :heartbeat:

6 Likes

I’m looking forward to this season my friend. :heart:

5 Likes

خب خب ما افتادیم تو کمپ سد برفی . تعدادی از اتحادها را میشناسم و برخی از دوستان قدیمی هم تو این جزیره هستن که به موقعه خودش به اونها اشاره می کنم .
اردوگاه سد برفی

  • Bye S.835
  • Fun S.700
  • AWA S 843
  • GIA S.753

اردگاه بلوط طلایی

  • CNS S.840
  • ATT S.704
  • WIN S.821

خب از بین این تیمها که در کنار هم هستیم فعلا اتحاد AWA از سرور 843 را قبلا باهاشون مبارزه کردم و فعلا بین اونها دوست قدیمی قناری را پیدا کردم البته امید وارم اشتباه نکرده باشم :rofl: آخه نکته جالب اینجاست که از روی تصویر عکس یک کفش حدث میزنم خودش باشه :laughing:

VJ -S753 GIA



7 Likes

روز سوم جزیره هستیم . پیشرفت کمپ بلوط واقعا شگفت انگیزه . اتحاد WIN خیلی سریع رفت و درخت را اشغال کرد . برای چند بازیکن این کار عجیب بود . و کمی دلهره آور . خب کمپ بلوط برتری های زیادی توی جنگل داره ولی یادمون نره که سطح باف اونها محدود هست و در دوره های مختلف که بعدن به اونها اشاره میکنم کمی محدود تر میشن . ولی در هر حال فعلا کسی جلودار اونها نیست و به سرعت بافها را دارن درو می کنن . بزار ببینیم موقع نبرد مورچه های اونها چقدر قدرت مند میشن . فردا روز شکوندن تخم مورچه هاست و مورچه های جنگل هم آزاد میشن . از همین الان مشتاقانه در حال دعا کردن هستم که همین اول جزیره شانس با هام یار باشه و هردو مورچه مورد علاقه خودم از سری مورچه های باران را دریافت کنم . :smiling_face_with_three_hearts: منظورم این دوتا نازنینی هست که تو تصویر علامت زدم . نگارن نباشید دلم درد نمی گیره و معدم تعجب نمی کنه :rofl: جاشون واقعا تو ترکیب من خالیه

خب بریم سراغ نقشه پیشرفت تو روز سوم

7 Likes

سلام دوستان .
با آزاد شدن تونلهای سطح 6 دوره جدیدی از رقابت شروع شد . ابندا همه ما چندین اقامتگاه و شگفتی منطقه را برای بالا برد سطح باف اشغال کردیم و در اولین فرست حرکت به سمت کمپ حریف را آغاز کردیم .
دراین زمان آنها علاوه بر باف بیشتری که به خاطر کمپ بلوط طلایی داشتند در مناطق ثانویه خود نیز از بر تری در مصرف منابع بر خوردار بودند ولی ما همه اینها خواستیم تا آنها را بیازماییم .
از سه طرف به آنها حمله کردیم . اوضاع خیلی خوب بود تا وقتی که اتحاد WIN توانست کنار شگفتی برج خود را منتقل کند …پس از آن ورق برگشت . ما خوب جلو رفته بودیم ولی مجبور به عقب نشینی شدیم . تمام استقامت و قارچهای شفا بخش را اتحاد ما در یک نبرد 2 به 1 باخت . اتحاد AWA از کمپ ما در منطقه ثانویه دیگر بلوط طلایی در گیر شد . ولی آنها تر جیح دادند منطقه در گیری ما را حفظ کنند و AWA توانست با مبارزه با اتحاد ATT شگفتی آنها را اشغال کند . فردا روز دیگری خواهد بود در مناطق ثانویه برتری منابع از بین خواهد رفت و قارچهای ما نیز تا حدودی احیا می شود . بزارید ببینیم این مبارزه چگونه پیش خواهد رفت

5 Likes

تا اینجای کار اوضاع برای کمپ بلوط طلایی خوب نیست . ما تمام شگفتی ها را تسخیر کردیم و حتی شگفتی اتحاد CNS در منطقه اولیه را هم از دست دادن . منطقه ATT هم تحت فشار زیادی قرار گرفته و حتی روز گذشته یک بار شگفتی را از دست داد ولی مجدد تونست اون را بر گردونه . باید ببینیم در ادامه هم می تونه شکفتی خودش را حفظ کنه . تا الان باف ما در حالت ماکزیمم هست و اونها باف زیادی را از دست دادن . حقیقت احساس میکنم ناهمانگی در کمپ اونها وجود داره .
ولی اونها فعلا روی تونل های ورودی به درخت تمرکز کردن و اونجا مرحله بعدی مبارزات ما خواهد بود .
یکم اوضاع براشون سخته چون سرعت ساخت و تخریب برجها برای ما چند برابر اونها شده
اتحاد ما خیلی خوبه در زمان مبارزه بین 40 تا 60 نفر همزمان آنلاین هستن و این کار را برای حریف خیلی سخت میکنه .
تا الان ما نفوذ خیلی خوبی داشتیم و به نزدیکی تونلهای سطح 9 رسیدیم



4 Likes

خب خب خب . این دوره ما هم تمومه در واقعه تقریبا 10 روزی هست که دیگه کمپ بلوط طلایی مقاومت خاصی نمی کنه .
راستش خیلی دوست داشتم که مقاومت بیشتری میکردن و این دوره را برام جزاب تر میشد . ولی خب تر جیح دادن منابع خودشون را بیش از این هزینه نکن و برای دوره های بعدی آماده بشن .
این دوره اتحاد ما واقعا فعال بود و در نبرد ها حداقل 30 عضو فعال هر لحظه وجود داشت . برای روزی که درخت را اشغال کردیم در لحظه اشغال من خودم نبودم و با توجه به اطلاعاتی که گرفتم حداقل 60 نفر فعال از اتحاد ما حضور داشتن .
وباید توجه کرد تعداد افراد فعال از وجود چند نهنگ در اتحاد موثر تر هست .
تا بازگشت به خانه فقط یک هفته مونده و ما در حال اشغال کل نقشه هستیم . و تقریبا مقاومتی وجود نداره

5 Likes