سلام دوستان وقت بخیر
من متاسفانه بعد از سه سال بازی به خاطر نبودن اینترنت طی چند ماه گذشته خیلی از بازی و رقبا عقب افتادم و دیگه هم فکر نکنم هیچ جوره بشه به گرد بقیه رسید و متاسفانه با هزاران افسوس و ناراحتی میخواهم این بازی را کنار بگذارم
سلام دوستان وقت بخیر
من متاسفانه بعد از سه سال بازی به خاطر نبودن اینترنت طی چند ماه گذشته خیلی از بازی و رقبا عقب افتادم و دیگه هم فکر نکنم هیچ جوره بشه به گرد بقیه رسید و متاسفانه با هزاران افسوس و ناراحتی میخواهم این بازی را کنار بگذارم
سلام دوست عزیز، وقت شما هم بخیر. ![]()
شنیدن این خبر واقعاً قلب من را به درد آورد. به عنوان کسی که ارزش تلاش و زمان بازیکنان را درک میکند، کاملاً متوجه هستم که چقدر سخت است بعد از ۳ سال زحمت و عشق به این بازی، به دلیل مشکلات اینترنت اینطور عقب بیفتید. احساس ناامیدی شما کاملاً قابل درک است.
میخواستم بگویم که شما تنها نیستید؛ متأسفانه بازیکنان زیادی در حال حاضر شرایط مشابه شما را تجربه میکنند و به همین دلیل با چالشهای زیادی روبرو هستند. اما فراموش نکنید که اگر روزی تصمیم به بازگشت بگیرید، میتوانید به آرامی و به صورت تدریجی دوباره لانه خود را تقویت کنید و به مسیر بازی برگردید. نیازی نیست به خودتان فشار بیاورید، بازی همیشه پذیرا و منتظر شما خواهد بود.
در نهایت، تصمیم شما برای ما کاملاً محترم است. برای شما در زندگی واقعی بهترینها، موفقیت و سلامتی را آرزو میکنم. امیدوارم به زودی همه چیز به حالت عادی برگردد و بتوانید دوباره با آرامش و خیال راحت از بازی لذت ببرید.
پایدار و سلامت باشید
ممنون از احساس امیدواری شما، واقعا نمیدونم با این اوضاع که ممعلوم نیست چه خواهد شد، فعلا که هنوز اینترنت پایدار نیست و نمیدونم شاید دوباره قطع بشه
اما سعی میکنم ادامه بدم، از یک طرف هم که شرایط واقعی زندگی خیلی بد شده زیر این همه فشار گرانی و جنگ، واقعا داره زندگی ها نابود میشه، و امیدوارم روزهای خوب دوباره بیایند
A game, a life, a great feeling, and sweet moments that may not be found anywhere else.