[Record Post] Barren Land - S807 - SL846, NKR

سلام به همه دوستان و خوانندگان عزیز .

خوب این دوره از پستهای جدید مربوط میشه به رویداد زمین بایر . چند تا دریاچه و رود خونه توی نقشه دیده میشه . باید دید از توی این زمین با چه جوایزی بر می گردیدم . :smile:

برای من رویداد زمین بایر یک تجربه جدید محسوب میشه و مطابق دوره های گذشته که تو یک سرور بند نمیشدم , برای این رویداد جدید هم مهاجرت کردم به سرور 807 و به اتحاد AKN ملحق شدم .

ورود به یک اتحاد جدید همه چی را برام تازه کرده . دوستان جدید , سرور جدید و رویداد جدید .

اول زمستان هستیم ولی امیدوارم ی رویداد داغ -داغ داشته باشیم .

زمین بایر نسبت به جزیره گمشده تفاوتهای اساسی داره که اون چیزی که برای من اون را جذاب میکنه اینه که اینجا قاعدتا نباید خبری از صلح باشه . چون متحدان از قبل مشخص میشن .ولی خوب مشکلاتی هم دارد اونم تعامل با متحدان هست . تو بستهای که سایر دوستان در انجمن منتشر کردن بعضی وقتها با اتفاقات عجیبی روبرو میشم که براش ون هیچ کاری نمیتونی بکنی . مثل عدم همکاری یک از تیمها و متحدان و یا مسدود کردن مسیر توسط دوستان خودتون . که خدا نکنه برامون پیش بیاد ولی امیدوارم که افسران اتحاد ما از این خطرات آگاه باشن و از آیتم های مثل جابجایی قلعه برای اون استفاده کنن . تا در کمال اعتماد به متحدان حواسمان جمع باشه سرمان بی کله نمونه . :grin:

آورم -آورم همینطور که تو زمین بایر فرو میرم تجربیات خودم را هم در پستهای بعدی می نویسم . بلکه خوشتون بیاد :rofl:

تصمیم دارم تو این سری از پستهای تا جای ممکن از زبان شیرین فارسی استفاده کنم . ولی با توجه به اینکه اعضای اتحاد ما بیشتر از نیوزیلند هستن احتمالا بعضی جاها بزنم کانال دو :grin: (امیدوارم کسی نخواهد ترجمه این پست را بخونه و اگر نه مترجم هنگ میکنه :upside_down_face:)

6 Likes


4 Likes


خب . متحدان و رقبای ما هم تو این دوره زمین بایر هم مشخص شد . وباید منتظر آراء بمونیم تا رهبران کمپ ها هم مشخص بشن . ولی فعلا من اعضای اصلی هر کمپ را معرفی میکنم . تا پست بعد . فعلا در همین حد دسترسی دارم :rofl:


4 Likes

خب جزیره فعلا آرومه و فقط می تونم بگم در حال اشغال لانه ها و گر های مورچه ها هستیم . فعلا کسی کاری به کار کسی نداره .
اما در چند روز آینده آرام ارام همه چی بهم خواهد ریخت , امروز کمی نقشه پیشرفت و جدول امتیازات را قرار میدم .




2 Likes

فقط چند روز با اولین برخورد کمپها با یک دیگر باقی مانده . و دوران آسایش و آرامش ما هم به سر میاد . هنوز خیلی زوده که در مورد اینکه کدوم کمپ برتری ئیدا خواهد کرد صحبت کنیم . اما می تونم بگم روزهای سخت و نبردهای سنگین در راه است . قدرت هر دو کمپ تا اینجا خیلی بهم نزدیک بوده .
همه اتحادها در حال ساخت برج به سمت تانلهای سطح 6 هستند تا بتونن به سرعت وارد منطقه بشن و غنایم بیشتری را نصیب خودشون کنن. خب بار اولی هست که در رویداد BL شرکت می کنم ولی تا اینجای کار اون را نسبت به LI ترجیح می دم . در LI بابت پیدا کردن متحد و اینکه اونها تا پایان بر سر اتحاد خودشون باقی بمونن استرس زیادی داشتیم . و دیپلماسی خیلی فعالی نیاز بود . همیشه مشکلات ترجمه می تونست مشکل ساز بشه ولی اینجا خیلی با این مسئله روبرو نیستیم


3 Likes

خب , تانلهای سطح 6 باز شد و آرامش به پایان رسید . دو کمپ روبروی هم قرار گرفتن .
دوروز تمام روزی حداقل 6 ساعت نبرد داشتیم که از زمان تنظیم مجدد شروع میشه و حداقل تا 10 صبح ادامه داره . تا اینجا نهایتا می تونیم یک پادگان را با T11 پر کنیم و این برای این مقدار از نبرد وحشت ناکه. من که تو همین دو روز تمام سرعت شفا را مصرف کردم بعلاوه از دست رفتن 70 در صد از نیروهای T9 :rofl: اطمینان دارم روزهای سختی تو راهه
در منطقه جنوبی کمپ ما با هر سه اتحاد شرکت کرده و اگر اتحاد Zzz نبود واقعا همین اول کار قافله را باخته بودیم .
کمپ آبی با دو اتحاد ANT و OPK در منطقه جنوبی نفوذ کرده و خبری از اتحاد MAY نیست . ولی چیزی که من دیدیم هر دو اتحاد کمپ آبی هر کدوم حداقل 5 بازیکن P2W دارن و این کار را سخت میکنه .
همین امروز ما برای نابودی فقط یک قلعه OPK بیش از 7 ساعت وقت صرف کردیم . در حالی که پشتیبانی ZZZ را داشتیم .

تو منطقه شمالی فعلا اتحاد MAY از کمپ آبی در حال یکه تازی است و با کسی هنوز در گیر نشده . احتمالا در چند روز آینده می فهمیم قدرت واقعی اونها در چه سطحی هست .
سطح کشتار بعد از دو روز نبرد به قرار تصاویر زیر هست

اینم نقشه مناطق شمالی و جنوبی

4 Likes

کمی آرامش به جزیره برگشته . با آزاد شدن اشغال عجایب هر دو کمپ مشغول تسخیر شگفتی و لانه های سمت خودشون شدن و در گیری مثل قبل نیست ولی این فقط یک آتش زیر خاکستر هست . اطمینان دارم در چند روز آینده در شمال و جنوب و در تمام مناطق نبردهای بزرگ آغاز خواهد شد. نبردهای بزرگ بعد از بازشدن تانلهای سطح 8 اجتناب ناپذیر است . در چند منطقه باید هم زمان نبرد کنیم و اینجا استراتژی و فعالیت اعضای هر کمپ می تونه برنده نهایی را تقریبا مشخص کنه . در واقع داریم به یک فینال زود رس نزدیک میشم . در محل های درگیری هر دو کمپ برجهای را درست می کنند که بتوانند به بهترین روش حمله و دفاع کنند واین کار را فعلا بدون برخورد انجام میدن

5 Likes

خب. امروز مشخص شد که با حریفهای سرسخت و باهوشی طرف هستیم . اونها دو ساعت موند به زمان شروع محافظت خیلی سریع از دو طرف برای اشغال یکی از اقامتگاه های مورد مناقشه بین دو کمپ در شمال جزیره اقدام کردند . اونها خیلی هوشمندانه عمل کردند . ابتدا اتحاد ANT با رساندن خودش به اقامتگاه . یک برج ایجاد کرد و نزدیک به یک ساعت از آن برج در مقابل قوی ترین اتحاد کمپ ما (Zzz) با تعداد نیروی زیاد محافظت کرد . در طول این یک ساعت سایر اتحادهای کمپ آبی خاموش به نظر می رسیدند و هیچ تحرکی نداشتن . وقتی که Zzz استقامت زیادی مصرف کرده بود به ناگاه اتحاد دوم آنها (May)با تعداد نفرات زیاد از سمت جنوب به اقامت گاه نزدیک شد . بلا فاصله ما هم برای کمک به Zzz به سمت نزدیک ترین لانه آنها حرکت کردیم . ولی آنها تمرکز کامل را بر روی تسخیر اقامت گاه گذاشتند . Zzz که استقامت زیادی از دست داده بود نتوانست در مقابل حمله سمت جنوب مقاومت کند و آنها ابتدا اقامتگاه را گرفتند و سپس خیلی سریع توانستند ما را هم عقب بزنند . خود من تمام قارچ شفا و استقامتتم را از دست دادم . آنها حتی توانستند یک برج که تنها 10 ثانیه تا فروریختن آن باقی مانده بود را به سرعت احیا کنند .
از این شکست چند درس یاد گرفتم

  1. توفان حملات زمان نمی شناسد و باید همیشه 50 درصد استقامت را تا لحظه رفتن به رخت خواب نگه داشت
  2. برای افرادی مانند من که F2P هستیم . نباید از چند پادگان همزمان استفاده کرد .
  3. زمان مثل همیشه خیلی مهمه حتی چند ثانیه شاید اگر ما در گیری را فقط 5 دقیقه زود تر شروع می کردیم با پایان استقامت Zzz نمی توانستند بر روی برجهای ما تمرکز کنند .
  4. در هر لحظه فقط باید روی یک برچ تمرکز کرد . تمرکز بر روی تخریب و ساخت همزمان فقط در زمانی مناسب است که حریف عقب نشینی کرده


امشب تانلهای LV8 باز خواهد شد . کمپ آبی برای رسیدن به شگفتی کار سختی نخواهد داشت ولی باید دید می تواند از آن دفاع کند .

4 Likes

یه روز خوشحال و روز بعد گریان . این شده احوال ما تو این چند روز گذشته .
شب خوشحال از پیروزی و تخریب چند برج :grin: و فردا صبح شاکی که نمی تونیم دفاع کنیم از همون برجها :smile:
قارچ شفا بخش هم که اصلا نمی فهمی کی تموم میشه . دیروز برای 20 فوت جا 16 ساعت جنگیدیم . کمپ رقیب را تا نزدیکی شگفتی منطقه بیطرف شمالی عقب زدیم . ولی خب اونها با هوشن با تمام قدرت وارد نشدن اتحاد MAY از کمپ رقیب . خیلی خودش را درگیر نکرد و رفت برای جمع آوری و بالابردن قارچ و تولید نیرو . ولی دو اتحاد دیگه اونها با تمام توان مبارزه کردن و تا آخرین مورچه های خودشون را فدا کردن .
تا لحظه حفاظت برای نابودی برجها جنگیدیم . اکثر ما دیگه نه نیروی داشتیم ونه قارچ شفا بخش و رفتیم برای استراحت . من که حتی نتونستم 20 تا زنبورم را شکار کنم . دیگه استقامتی نبود .
امروز که از خواب بیدار شدم دیدم اونها با تمام توان حمله کردن . و حالا اتحاد تاز نفس اونها اومده بود برای کمک . حال و احوال دو اتحاد دیگه اونها مثل ما بود و رمقی نداشتن ولی اتحاد تازه نفس اونها نفس ما را گرفت .
خب می تونم بگم خاستگاری یکم مشکل داشته :rofl: . تو کمپ رقیب مورچه T10 ولی تو کمپ ما فقط Zzz قوی هست . تو اتحاد ما که کلا دو نفر اونم نصفه نیمه T10 دارن وضع متحد دیگمون SWL هم جالبتر از ما نیست .
ولی خب این یه بازیه و استراتژی حرف اول را میزنه . مواردی هست که امید وارم یادم بمونه آخر این داستان و بعد از اتمام فصل در موردش توضیح بدم . که نقاط ضعف و قوت ما و حریف مون هست . الان وسط جنگ جاش این صحبتها نیست .
خبر خوب اینه که فعلا من R4 شدم … خدایی سخته هر دفعه اتحاد را عوض کنی وبتونی سطح اعتماد را برای R4 شدن جلب کنی . شاید منم برگردم اتحاد اول و یا دیگه تو یه اتحاد بند بشم . هر چند از من بعیده .

5 Likes

خب. فعلا که ما باختیم بدم باختیم :rofl: . کل منطقه بی طرف را واگزار کردیم به کمپ حریف . خدای مباره خیلی سختی بود . فردا تانلهای سطح 9 باز میشه . همه آماده ایم که مثل موشک خودمون را برسونیم به درخت . ولی کار سختی در پیش داریم . الان کمپ رقیب ما از برطری خوبی بر خورداره . هر سه اتحاد کمپ ما ماشالا افراد فارمشون خودشون دو اتحاد را تشکیل میدن . این اصلی ترین مشکل ما تو جزیره است . خب خیلی ها فقط برای جوایز و مورچه های جزیره تشریف آوردن . میرن کنار ساحل و جزیره و تا آخر جزیره آفتاب میگیرن :rofl:
بزارید ببینم اوضاع از چه قراره برای فردا نقشه چطوره :face_with_monocle:

تو منطقه شمالی یا همون منطقه سنگ اوضاع حریف خوبه . ولی لگر درخت را از دست بدن ما حتما یه حالی به این منطقه خواهیم داد . و البته این عکس هم داره شاید اونا یه حال اساسی به ما دادن :rofl:

تو منطقه جنوبی وضع ما خوبه . تو این چند روز کلا کمپ حریف زا از این منطقه بیرون کردیم . خب خدا را شکر آب رو ریزی نشد :smile:

همونطور که دوستان گلم مشاهده می کنید ما در منطقه بی طرف کلا قافیه را باختیم . اینجا همون جایی هست که من میگم ماباختیم بدم باختیم :sweat_smile:

image

یه چندتا عکسم از وضعیت آماری جزیره براتون بزارم . حوصلتون شد بخونید دستتون میاد خیلی چیزا




4 Likes

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
حقیقت اینه که برای امروز فقط می تونم براتون بخندم .
ما تا نزدیکی در خت رفتیم . ولی خب R5 از دست بچها و دو کمپ متحد عصبانی شد . بعد همه برجهای که به زحمت ساخته بودیم را نابود کرد . دستتش درد نکنه . زحمت زیادی کشید . واقعا سخته این همه برج را به این سرعت داغون کنی .
البته بعد از این کار از سمت خودش استعفا داد و الان R1 هست .
منم از دستم فقط یه ایمیل همگانی بر میومد که انجامش دادم

من یک ساعت برای نهار رفتم و با این صحنه روبرو شدم . تمام برجهای ما پرواز کرده بود :laughing:

خب . برای 10 روز آینده باید بریم شکار مار مولک و زنبور . البته از کمپ حریف پیام اومده که برای امتیاز کشتار بهمون کمک می کنه

3 Likes

این دوره از جزیره ما هم تموم شد .
ما باختیم و بد هم باختیم :rofl:
من فقط می تونم بگم خدا را شکر که زودتر این جزیره تموم شد و ما شگفتی منطقه خودمون را حفظ کردیم :rofl:
در رابطه با تجربیاتم تو این جزیره به زودی یه پست میزارم امید وارم مفید باشه .

به حر هال به کمپ آبی تبریک میگم . واقعا عالی بودن . شاید اگر ما با این مشکلات هم روبرو نمی شدیدم باز اونها با احتمال بالا برنده این دوره بودند . واقعا منسجم و متحد بازی کردن تا آخرین لحظه






3 Likes